Nu kommer vi så smart ind i sommerferie-perioden, og det betyder lidt ændringer i vores åbningstider for vores lager, og kan også i periode have indflydelse på vores leveringstider. Du får her alt nødvendig information om sommeren hos Nordic Basketball.
Gældende fra den 21. juni til og med 10. august, vil der være ændringer i vores åbningstider. Vi har som regel folk på lageret til at pakke hver dag, så er du i en nødsituation er du velkommen til at kontakte os, og høre om afhentning af bestilte varer online er mulig. Vores lager medarbejdere, kan desværre ikke hjælpe med spørgsmål til produkter osv. Så det vil udelukkende være udlevering af ordre.
Ønsker du at komme forbi og kigge en dag, og prøve nogle af vores produkter, så er du enten velkommen til at skrive til os og aftale en dag og tidspunkt. Og ellers opdatere vi vores åbningstider løbende på Google Maps. Vi prøver at opdatere dem for en uge ad gangen.
Vi forsøger at gøre alt hvad vi kan, for at opretholde vores normale hurtige leveringstider, men der vil være enkelt dage ind i mellem, hvor det kan glippe, da afhentning af GLS, PostNord, og Bring naturligvis lige skal flaske sig med de tider vi er her. Vi anbefaler derfor at du bestiller i nogle dage i forvejen hvis du skal bruge nogle ting til en bestemt dag. Og bestillingsvare også gerne i god tid.
I perioden nævnt øverst vil vores telefon kun være åbent når vi fysisk er på vores kontor, hvilket kan være i svingende perioder. Som hovedregel kan du regne med at vores telefon er åben i vores åbningstid, som du kan se opdateret via Google Maps.
Vi besvare som sædvanligt mails, og regner med at besvare disse indenfor maks 48 timer. Har du ting der haster, kan du med fordel skrive din besked i vores online chat eller via vores Facebook side. Den vil ikke altid være bemandet, men vi får alle beskeder der, og vil følge op på dem hurtigst muligt.