no cashe
Julegaver byttes til og med 15. januar 2025
Logo
cashe
Menu
Søg...
Søg
Menu
Forside
Basketball sko
Basketbolde
Basketball tøj
NBA
Basketkurve
Basketball udstyr
Teamsport
Fysio
Mærker
Black November
Basketball sko
Se alt i Basketball sko
Køn
Profil
Mærker
Tilbehør
Basketbolde
Se alt i Basketbolde
Størrelser
Mærker
Matrialer
Type
Tilbehør
Basketball tøj
Se alt i Basketball tøj
Overdele
Underdele
Tilbehør
Mærker
NBA
Se alt i NBA
NBA tøj
NBA tilbehør
NBA Teams
Mærker
Basketkurve
Se alt i Basketkurve
Mini Basketball Kurve
Basketball standere
Basketball kurve
Tilbehør / Reservedele
Mærker
Basketball udstyr
Se alt i Basketball udstyr
Basketball Tasker
Træningsudstyr
Trænerudstyr
Tilbehør
Teamsport
Se alt i Teamsport
Klubshops
Basketball Holdsæt
Boldpakker
Mærker
Se alt i Mærker
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Andre mærker
Forside / Kundeservice / Reklamation

Reklamation

Læs her hvad du skal gøre hvis du har købt et produkt af os, som desværre er gået i stykker pga. en fabrikationsfejl. 


For at behandle din reklamation mest effektivt, skal du enten besvare en af de ordremails du har fået fra os vedr. din ordre. Eller skrive til os på vores email info@nordicbasketball.com - vi modtager ikke reklamationer igennem telefonen eller via vores chat, da vi har brug for at se billeder og oftest have en vurdering fra vores leverandør før vi kan tage stilling.


I mailen bedes du have dette med:


  • Ordrenummeret.
  • Beskriv fejlen så uddybende som muligt, samt hvordan i har anvendt produktet, og meget gerne også hvordan fejlen opstod. 
  • Vedhæft billeder af fejlen på produktet.


Vi gør opmærksom på, at vi som oftest skal have reklamationen forbi vores leverandører, som tager stilling til reklamationen. Der kan derfor godt gå et par dage, før vi vender retur til dig med et svar på din reklamation. 


Når vi behandler reklamationer henviser vi til de generelle regler om reklamationsret. Du er ansvarlig for at produktet er brugt og behandlet korrekt. Vi dækker ikke fejl der er opstået pga. forkert brug, misligeholdelse eller slidtage pga. megen brug. 


Du skal derfor vurdere om du mener, der er tale om en fabrikationsfejl inden du opretter en reklamationssag.


Har i selv fået ødelagt varen ved en fejl, så er vi naturligvis også behjælpelige med at prøve at løse dette.

Billede
Vi bruger cookies
Et eksempel er at vi bruger cookies til at huske hvilke ting du tilføjer din kurv så din købsoplevelse bliver god og du har mulighed for at ligge flere ting i kurven. Læs mere
Tillad
Afvis
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below