Læs her hvad du skal gøre hvis du har købt et produkt af os, som desværre er gået i stykker pga. en fabrikationsfejl.
For at behandle din reklamation mest effektivt, skal du enten besvare en af de ordremails du har fået fra os vedr. din ordre. Eller skrive til os på vores email info@nordicbasketball.com - vi modtager ikke reklamationer igennem telefonen eller via vores chat, da vi har brug for at se billeder og oftest have en vurdering fra vores leverandør før vi kan tage stilling.
I mailen bedes du have dette med:
Vi gør opmærksom på, at vi som oftest skal have reklamationen forbi vores leverandører, som tager stilling til reklamationen. Der kan derfor godt gå et par dage, før vi vender retur til dig med et svar på din reklamation.
Når vi behandler reklamationer henviser vi til de generelle regler om reklamationsret. Du er ansvarlig for at produktet er brugt og behandlet korrekt. Vi dækker ikke fejl der er opstået pga. forkert brug, misligeholdelse eller slidtage pga. megen brug.
Du skal derfor vurdere om du mener, der er tale om en fabrikationsfejl inden du opretter en reklamationssag.
Har i selv fået ødelagt varen ved en fejl, så er vi naturligvis også behjælpelige med at prøve at løse dette.